Soms komen we het volgende tegen bij een team:
Wat de één agressief gedrag vindt, is voor de ander geen agressie. Waar de ene medewerker een uitzondering toestaat, gaat de andere medewerker de regel hanteren. Soms is er een agressieprotocol, soms niet. Als er wel een protocol bestaat, is het bij sommige medewerkers bekend en bij anderen niet. Sommigen vinden het belangrijk, anderen vinden het onzin…
Teamafspraken zijn in dit geval de oplossing.
Uiteraard zijn er altijd verschillen tussen medewerkers. Een te groot onderling verschil kan echter leiden tot meer irritatie en agressie bij klanten. Het kan zelfs leiden tot frustratie en een verminderde sfeer binnen het team.
Deze training is geschikt voor:
De volgende onderwerpen worden behandeld:
Aan het eind van het traject zijn de belangrijkste afspraken uitgewerkt op papier. Een ‘voor ons, door ons’ aanpak met draagvlak als resultaat!
In gezamenlijk overleg stellen we een programma samen dat zo goed mogelijk aansluit op de wensen van de organisatie en deelnemers. Wij hebben veel expertise en meer dan 20 jaar ervaring in het trainen van alle beroepsgroepen die lastig gedrag tegenkomen in hun praktijk.
Dit traject bieden we in twee varianten aan:
DDACT inschakelen voor een training, workshop of keynote?
Neem contact op