Lastig gedrag komt overal voor. Bij een huisbezoek of locatiebezoek is het risico groter, omdat er op dat moment vaak geen directe ondersteuning van een collega is. Gelukkig telt een getrainde medewerker voor twee!
…de voordeur gaat op slot…
…er hangt een dranklucht…
…je voelt je niet veilig, maar je bent alleen…
…de klant maakt een verwarde en onvoorspelbare indruk…
…er komen andere personen bij het gesprek zitten…
…je zit in een hoek en de klant staat boos tegenover je…
…je krijgt een niet-pluis gevoel, maar je weet niet waarom…
Een training “Veilig op Huisbezoek” geeft inzicht en praktische handvatten voor iedereen die op bezoek gaat bij de klant. Alle theorie wordt interactief en praktijkgericht behandeld. Door vaardigheden vervolgens laagdrempelig te oefenen, wordt de stap gemaakt van “begrijpen” naar daadwerkelijk “kunnen” in de praktijk.
De volgende onderwerpen worden behandeld:
Alle deelnemers ontvangen:
Aan het eind van een training wordt de training schriftelijk geëvalueerd. Na de training ontvangt de opdrachtgever een evaluatierapportage met alle uitslagen.
Er is veel mogelijk. Een training, workshop, presentatie, coaching, advies, interactief theater, groter evenement of combinatie. Mèt acteurs, maar indien gewenst ook zonder acteurs. In gezamenlijk overleg stellen we een programma samen dat zo goed mogelijk aansluit op de wensen van de organisatie en deelnemers. Wij hebben veel expertise en meer dan 25 jaar ervaring in het trainen van alle beroepsgroepen die lastig gedrag tegenkomen in de praktijk.
DDACT inschakelen voor een training, workshop of keynote?
Neem contact op